Αναζήτηση

Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

"Βαριές" κουβέντες για "βαριές" γυναίκες...


Θύελλα αντιδράσεων δημιούργησε τις τελευταίες μέρες η ανάρτηση νεαρού δικηγόρου στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb στην οποία με «χιούμορ και περιπαικτική διάθεση», όπως δήλωσε ο ίδιος, επιτίθεται με προσβλητικές εκφράσεις στις γυναίκες με παραπανίσια κιλά που «χαλάνε την αισθητική» του εν λόγω κυρίου στην παραλία. Εκφράσεις όπως «φάλαινα», «βατράχια με πόδια»  και άλλες  χαριτωμενιές έγιναν η αφορμή για συζητήσεις ακόμα και σε εκπομπές στην τηλεόραση.
Φυσικά κι εγώ, με την περιέργεια που με διακρίνει μπήκα, είδα και απήλθα από τον προσωπικό λογαριασμό του κυρίου με συναισθήματα απογοήτευσης… Για να είμαι ειλικρινής η πρώτη μου σκέψη ήταν: «Ξεκινάω δίαιτα! Πώς θα βγω στην παραλία με τα 6-8 εναπομείναντα κιλά από τις διαδοχικές εγκυμοσύνες μου; Μήπως να πάω να γραφτώ στο γυμναστήριο όσο προλαβαίνω; Αυτή τη γνώμη έχουν όσοι με βλέπουν στην παραλία; Ακόμα και ο σύζυγός μου; Είναι δυνατόν!!!»

Φανταστείτε λοιπόν τι συναισθήματα μπορεί να δημιουργούν τέτοιου είδους αναφορές ή ακόμα και υποτιμητικά βλέμματα στα νεαρότερα κορίτσια που δεν έχουν τη… «δικαιολογία» της μητρότητας για τα κιλά τους. Έτσι κάπως δεν είναι λογικό να ξεκινήσουν τα συμπλέγματα κατωτερότητας, οι ανασφάλειες, οι ακραίες αντιδράσεις, όπως οι εξαντλητικές δίαιτες, οι βουλιμικές τάσεις και η νευρική ανορεξία;

Ας υποθέσουμε ότι θα ήθελα κι εγώ να αλλάξω και να μη «χαλάω» με την εικόνα μου την αισθητική κάποιων. Πώς όμως; Θα έρθετε εσείς καλέ μου κύριε να μου κρατάτε τα παιδιά για να πάω στο γυμναστήριο; Θα μου πληρώσετε personal trainer για καλύτερα αποτελέσματα γιατί το τελευταίο 100ευρω το έκανα πάνες και γάλατα για τα μωρά; Θα πείσετε έστω το σύζυγο να κάτσει περισσότερο με τα παιδιά για να πάω για τρέξιμο στο γήπεδο; Μπορείτε να μου μαγειρεύετε τα φαγητά που προτείνει η διαιτολόγος (που εσείς θα πληρώσετε, φυσικά) γιατί εγώ μαγειρεύω ήδη δυο διαφορετικά φαγητά για τα υπόλοιπα ιδιότροπα μέλη της οικογένειας;

Κι αφού λυθούν ή απλοποιηθούν όλα αυτά με ένα μαγικό τρόπο, εγώ τι είμαι διατεθιμένη να κάνω; Έχω ελάχιστες πολυτέλειες που μου έχουν απομείνει μετά τις δύο απανωτές εγκυμοσύνες και τον πρόσθετο φόρτο εργασίας… θα βγω για ποτό με φίλους μια στο τόσο. Θα πιω. Θα πάμε για φαγητό με τους κουμπάρους. Θα φάω. Θα πάρω παγωτό το γιο μου. θα του κάνω παρέα. Θα φτιάξω ένα γλυκό στο σπίτι για τα παιδιά. Θα το απολαύσω. Θα πάω σε δεκάδες παιδικά πάρτι το χρόνο. Θα κεραστώ. Θα γιορτάσω κάθε ξεχωριστή στιγμή στη ζωή μου και συνήθως αυτή θα συνοδεύεται από φαγητό. Θα τη  ζήσω…

Αν εγώ, και μόνο εγώ νιώσω ότι ξεπερνάω τα όριά μου, ξεφεύγω από ό,τι εμένα με κάνει ευτυχισμένη, αν νιώσω άβολα με το σώμα μου, αν θέλω να κάνω μια αλλαγή ή μια ανατροπή στη ζωή μου θα την κάνω. Αλλά όχι επειδή κάποιος χλεύασε, γέλασε ή επέκρινε αυτό που είμαι. Μόνο επειδή το θέλω εγώ!

Μανούλα, μην εγκλωβίζεσαι σε στερεότυπα και μην επαναπαύεσαι, όμως, σε ό,τι δε σε ευχαριστεί, αλλά  απλά σε βολεύει. Αν θέλεις να αλλάξεις κάν’ το για σένα και για κανέναν άλλο. Μόνο για σένα! Δώσε στον εαυτό σου ό,τι του αξίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου